open
dagen

FAQ

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Wellicht dat het antwoord op uw vraag hier tussen te vinden is.
Zo niet, neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder! Mail uw vraag

“Hoe snel krijg ik antwoord op mijn email?”
Op maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 17:00 uur zijn de medewerkers van ons kantoor per mail en telefonisch te bereiken.
Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen de mails te beantwoorden. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 078-6356358.

“Kan ik langs komen om de locatie te komen bezichtigen?”
Wij plannen afspraken in op de donderdagen tussen 10:00 uur en 20:00 uur en op de zaterdagen om 10:00 uur of om 11:00 uur.
Naast deze mogelijkheden kunt u ook op een van de open dagen langs komen.

“Wanneer is mijn reservering definitief?”
Op het moment dat wij de ondertekende offerte van u hebben ontvangen en de factuur voor de eerste betaling door ons verzonden is.
Vanaf dat moment is het geboekte dagdeel (of dagdelen) exclusief voor u en uw gasten beschikbaar.

“Tot wanneer kan ik wijzigingen aanbrengen m.b.t. de inhoud van de reservering ?”
Wij geven tot 14 dagen voor aanvang de gelegenheid om wijzigingen door te voeren m.b.t. de arrangementen.
Tot 7 dagen voor aanvang is het mogelijk om dieetwensen en het definitieve aantal personen vast te zetten.
De personele inzet, drankenvoorraad en foodvoorraad wordt berekend en ingekocht aan de hand van het opgegeven aantal personen. Mochten er wijzigingen zijn dan dienen deze per mail doorgegeven te worden.

“Er zullen ook kinderen aanwezig zijn, dienen wij daar de volledige prijs voor te betalen?”
Kinderen onder de 3 jaar oud zijn gratis, mits er speciaal voor hen een gerecht wordt gekozen.
Voor personen jonger dan 18 jaar oud rekenen wij een korting van €2,50 p.p. op de drankarrangementen.
Geeft u uiterlijk een week voor aanvang aan hoeveel personen onder de 18 jaar oud u verwacht,
dan kunnen wij de prijzen aanpassen op de eindfactuur.

“Graag versieren wij de locatie voor dat de feestavond begint, is dit mogelijk?”
Wij geven u 1.5 uur de gelegenheid voor het aanleveren en plaatsen van decoratie en goederen voorafgaand van het event. Dit dient wel van tevoren aangegeven te worden, anders staat u wellicht voor een dichte deur. Mocht u meer tijd nodig hebben dan de 1,5 uur voor aanvang dan dienen wij dit voortijdig te horen i.v.m. het eerder inplannen van personeel.

“Kunnen wij met de auto voor de deur komen?”
De Raedtskelder is gelegen in het oude centrum van Dordrecht. Dit gebied is een autoluw gebied en daardoor alleen bereikbaar voor bestemmingsverkeer (DJ, bruidspaar of mensen die slecht ter been zijn kunnen met de auto tot de deur komen, er zijn echter geen parkeervoorzieningen voor de deur) Om voor de deur te kunnen komen met de auto dient er een ontheffing aangevraagd te worden,
dit kan via deze link: Ontheffing voor 1 dag (bloktijden) – Dordrecht
Voor uw gasten is er op 3 minuten loopafstand parkeermogelijkheid in diverse parkeergarages.

“Het is natuurlijk enorm vervelend, maar ik wil mijn boeking afzeggen of verplaatsen.
Zitten hier kosten aan verbonden?”
Mocht er door de opdrachtgever gekozen worden om de partij te annuleren dan treden de annuleringsvoorwaarden in werking. De staffel hiervan is terug te lezen in onze algemene voorwaarden. Aan het verplaatsen kunnen kosten verbonden zitten. De kosten die hier aan verbonden kunnen zijn hangen af van het moment van verplaatsing, de dag en de tijd die in een eventueel voortraject heeft gezeten.