Wellicht is het antwoord op uw vraag op deze pagina terug te vinden.
Zo niet mail ons of neem telefonisch contact op via 078-6356358
Wij helpen u graag verder!
De Raedtskelder is een besloten evenementen locatie onder het historische stadhuis van Dordrecht.
Deze exclusieve ruimte is volledig gereserveerd voor uw gezelschap en biedt een intieme, stijlvolle setting.
Het is ideaal voor speciale gelegenheden zoals bruiloften, diners en recepties.
De historische sfeer en unieke ligging maken De Raedtskelder een bijzondere plek voor uw evenement.
U kunt ons tijdens kantoortijden bereiken via e-mail of telefonisch via 078-6356358
Kantoortijden: Maandag t/m vrijdag | 10:00 uur tot 17:00 uur
De Raedtskelder heeft geen vaste openingstijden omdat het een besloten evenementen locatie is.
We kunnen de locatie beschikbaar stellen op de door u gewenste momenten, zolang dit binnen de mogelijkheden valt van onze planning en afspraken. Dit geeft u de vrijheid om een tijdstip te kiezen dat perfect past bij uw gelegenheid.
Er is geen parkeergelegenheid direct naast de locatie, maar er zijn diverse parkeergarages op slechts 3 minuten loopafstand. Laden en lossen kan wel bij de ingang.
Het boekingsproces begint met een kennismakingsgesprek, gevolgd door een offerte.
Daarna begeleiden wij u tijdens het voortraject tot het evenement zelf.
Het is aan te raden uw evenement zo vroeg mogelijk te boeken,
bij voorkeur minimaal enkele maanden van tevoren, om de beschikbaarheid te garanderen.
Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we uw wensen, krijgt u een rondleiding
en bespreken we de mogelijkheden van de locatie.
Facturen
Facturen worden verstuurd vanuit administratie@flesenmes.nl.
(Controleer ook uw spambox om facturen niet te missen.)
Alle overige communicatie verloopt via info@deraedtskelder.nl.
Aanbetaling
Na akkoord op de offerte ontvangt u een factuur voor de aanbetaling van €750,-.
Tweede betaling
Circa 30 dagen voor het evenement ontvangt u een factuur voor de tweede betaling,
ter hoogte van 75% van het resterende offertebedrag.
Eindfactuur
De eindfactuur verzenden wij na afloop van uw boeking.
Hierop zijn de aanbetaling en tweede betaling in mindering gebracht.
Betalingstermijn en administratiekosten
Facturen dienen binnen 14 dagen na ontvangst betaald te worden, tenzij anders aangegeven.
Bij te late betaling worden administratiekosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit, dan dragen we het dossier over aan een incassobureau. Wij verzoeken u vriendelijk tijdig te betalen om extra kosten te voorkomen.
U kunt het definitieve aantal personen tot uiterlijk 7 dagen voor aanvang van uw boeking doorgeven.
Als wij binnen deze periode geen aanpassingen ontvangen, dan houden wij het aantal uit de offerte aan als het definitieve aantal.
U geeft het definitieve aantal gasten door door ons bevestigingsformulier in te vullen.
Dit formulier sturen we u toe om het aantal gasten en andere details vast te leggen.
Vul het formulier in en verstuur het uiterlijk 7 dagen voor uw boeking.
Zodra u het heeft verzonden, ontvangt u van ons een bevestigingsmail ter controle dat alles goed is doorgekomen.
Leveranciers kunnen 1,5 uur voor aanvang van het evenement beginnen met opbouwen.
Voor afbouw is na afloop van het evenement 1 uur gereserveerd.
Annuleringskosten variëren op basis van de termijn waarop u annuleert, van €100,- bij annulering meer dan 12 maanden van tevoren tot 100% van de reserveringswaarde bij annulering binnen een week.
Het verplaatsen van een evenement is mogelijk, maar kan annuleringskosten met zich meebrengen,
afhankelijk van hoe ver van tevoren u dit doorgeeft.
Faciliteiten
- Airconditioning
- Inpandige lift (80 cm breed, 200 cm hoog, 205 cm diep)
- Mindervalide toilet, bereikbaar via de lift
- Smart TV (55 inch) met HDMI-koppeling
- Sonos-systeem | Achtergrondmuziek
- Wi-Fi
- Kinderstoelen (2 stuks)
Ja, u mag zelf decoraties aanbrengen, maar confetti, sterretjes en rookmachines zijn niet toegestaan.
Gebak of een bruidstaart kan vanaf 1,5 uur voor aanvang worden geleverd.
Andere zoetigheden, zoals cupcakes, macarons, petitfours of een complete Sweettable,
vallen hier uiteraard ook onder. Dit gaat altijd in combinatie met servies- en serveerkosten (schotelgeld).
Indien gewenst kan de taart in de (niet geforceerde) koeling worden geplaatst.
Wij zorgen voor schoteltjes, gebaksvorkjes, een taartschep en servetten.
Ja, we hebben beveiligingscamera’s op diverse plaatsen om de veiligheid
van onze gasten en medewerkers te waarborgen.
Mocht een gast schade veroorzaken, dan zullen wij de kosten hiervoor in rekening brengen.
We vragen u om respectvol met de locatie en het meubilair om te gaan.
Laat eventuele klachten direct weten aan onze medewerkers,
zodat we meteen actie kunnen ondernemen en uw ervaring kunnen verbeteren.
Het evenement eindigt op de afgesproken eindtijd, waarna er nog 1 uur beschikbaar is voor de afbouw.
Het wordt sterk aangeraden om een bruilofts- of evenementenverzekering af te sluiten,
zodat u beschermd bent tegen eventuele annuleringen of onverwachte gebeurtenissen.