open
dagen

FAQ

Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen.
Wellicht dat het antwoord op uw vraag hier ook tussen te vinden is.
Zo niet, neem uiteraard contact met ons op. Wij helpen u graag verder! Mail uw vraag

“Wanneer wordt mijn mail beantwoord?”
Ons kantoor is geopend van maandag t/m vrijdag. Wij werken de mail bij en nemen telefoontjes aan tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
U kunt ons bereiken via de mail: info@deraedtskelder.nl of telefonisch via 078-6356358.

“Kan ik langs komen om de locatie te komen bezichtigen?”
Uiteraard kan dat, wij organiseren regelmatig open dagen maar het is ook mogelijk om buiten deze dagen langs te komen.
(vanaf dinsdag t/m vrijdag) Neem contact met ons op dan plannen wij graag een afspraak in.

“Wanneer is mijn reservering definitief?”
Op het moment dat wij de ondertekende offerte van u hebben ontvangen en de factuur voor de eerste betaling door ons verzonden is, zal de reservering definitief vast staan voor u. Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk door andere gasten om een reservering te plaatsen voor hetzelfde dagdeel.

“Tot wanneer kan ik wijzigingen aanbrengen voor onze boeking?”
U kunt tot 7 dagen voor aanvang eventuele dieetwensen en het definitieve aantal personen doorgeven.
De personele inzet, drankenvoorraad en foodvoorraad wordt berekend en ingekocht aan de hand van het opgegeven aantal personen. Het is van groot belang een juiste inschatting te maken van het aantal personen. Wijzigingen dienen altijd per mail te worden doorgegeven.
Wijzigingen in aantallen en/of arrangementen kunnen een aanpassing in de zaalhuur tot gevolg hebben.

“Waarom dienen dieetwensen en uitzonderingen vooraf doorgegeven te worden,
kan dit niet op de dag zelf?”
De ingrediënten die wij gebruiken voor uw lunch of diner laten wij op de dag zelf binnenkomen.
Wij kunnen niet last-minute langs onze leveranciers om andere of extra ingrediënten in huis te halen. Of voor 10 personen extra een volledige diner in elkaar te zetten. Sommige onderdelen van een diner worden vooraf klaargemaakt omdat dit meer voorbereiding vereist, bijvoorbeeld een soep of een saus. Dan is het uiteraard niet mogelijk om binnen een paar minuten een versie te bereiden zonder dat ene ingrediënt. Wij houden graag rekening met dieetwensen maar dienen dit wel op tijd inzichtelijk te hebben.

“Ik wil graag decoratieve aankleding in de vorm van bloemen en/of versiering tijdens mijn partij, maar ik heb zelf geen tijd om dit te regelen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?”
Uiteraard kunnen wij u hierbij helpen. We plannen graag een afspraak in om door te nemen wat uw wensen zijn en om aan te geven wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Wij hebben foto’s en voorbeelden beschikbaar om u vast een idee te kunnen geven.

“Er zullen ook kinderen aanwezig zijn, dienen wij daar de volledige prijs voor te betalen?”
Kinderen onder de 3 jaar oud zijn gratis, mits er speciaal voor hen een gerecht wordt gekozen.
Voor personen jonger dan 18 jaar oud rekenen wij een korting van €2,50 p.p. op de drankarrangementen.
(Dit is enkel van toepassing op het dinerdrankarrangement en het feestavondarrangement)
Geeft u uiterlijk een week voor aanvang aan hoeveel personen onder de 18 jaar oud u verwacht,
dan kunnen wij de prijzen aanpassen op de eindfactuur.

“Graag versieren wij de locatie voor dat de feestavond begint, is dit mogelijk?”
Wij geven u ± 1.5 uur de gelegenheid voor het aanleveren en plaatsen van decoratie en goederen voorafgaand van het event. Dit dient wel van tevoren aangegeven te worden, anders staat u wellicht voor een dichte deur of zijn er nog gasten aanwezig in de Bistro. Mocht u meer tijd nodig hebben dan de 1,5 uur voor aanvang dan dienen wij dit voortijdig te horen i.v.m. het niet kunnen ontvangen van gasten in onze bistro.

“Het is natuurlijk enorm vervelend, maar ik wil mijn reservering afzeggen of verplaatsen.
Zitten hier kosten aan verbonden?”
Het ligt er natuurlijk aan hoever van tevoren deze reservering wordt geannuleerd.
In de door u ontvangen offerte en in onze algemene voorwaarden is na te lezen welke staffel wij hier voor aanhouden.
Het dichtzetten van het reserveringssysteem voor de bistro en het niet meer kunnen aanbieden
van het dagdeel is hetgeen waar kosten aan verbonden zijn.
Bekijk via deze link de bijbehorende staffel

Annuleren of verplaatsten i.v.m. de maatregelen rondom Coronavirus COVID-19
“Hoe zit dat dan met onze reservering?
Als wij door overheidsmaatregelen (nog) gesloten zijn en als locatie de partij niet mogen verzorgen geven wij onze opdrachtgevers de gelegenheid om (nogmaals) kosteloos te verplaatsen.
De gebruikelijke kosten m.b.t. het verplaatsen van uw reservering gaan in dit geval niet op.
De opdrachtgever kan de datum kosteloos verplaatsen, de eerste betaling schuift dan door naar de nieuwe datum. Mocht er door de opdrachtgever gekozen worden om de partij niet (meer) op een later moment te laten plaatsvinden dan hanteren wij de normale annuleringsvoorwaarden.

Als wij als locatie weer open zijn, dan is het niet mogelijk om kosteloos te verplaatsen of te annuleren.
Mocht u zelf besluiten om de partij te annuleren of te willen verplaatsen terwijl wij als locatie wel open zijn.
Door bijvoorbeeld: een andere groepsgrote dan gewenst of de door u gewenste invulling niet (meer) mogelijk is, dan zullen onze annuleringsvoorwaarden zoals genoemd in onze algemene voorwaarden, onder artikel 2 Annulering reservering of overeenkomsten in werking treden. Uiteraard kijken wij graag met u mee naar passende oplossingen en de mogelijkheden.