Wellicht is het antwoord op uw vraag op deze pagina terug te vinden.
Zo niet mail ons of neem telefonisch contact op via 078-6356358
Wij helpen u graag verder!
Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen de mails te beantwoorden.
Openingstijden kantoor:
Maandag t/m vrijdag | 10:00 uur tot 17:00 uur
T: 078-6356358 | E:info@deraedtskelder.nl
Uiteraard! Per maand houden wij minimaal 4 “open dagen”
Op deze dagen plannen wij de gesprekken in, mocht er onverwachts iets tussenkomen
dan kunnen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen.
Bekijk vast de komende open dagen via deze link: Open dagen – De Raedtskelder
I.v.m. de vele partijen kunnen wij enkel gesprekken inplannen op de open dagen.
Iedere week werken wij de agenda bij en plannen nieuwe open dagen in.
Op het moment dat u online de offerte geaccepteerd heeft en de factuur voor de reserveringskosten door ons verzonden is.
Vanaf dat moment is het geboekte dagdeel
(of dagdelen) exclusief voor u en uw gasten beschikbaar.
Het is mogelijk om tot 14 dagen voor aanvang nog aanpassingen te maken binnen het arrangement of te switchen naar een ander arrangement. Het dagdeel/ de dagdelen is wat voor u geboekt staat. Een dagdeel laten vervallen is daardoor ook niet kosteloos.
Dit brengt annuleringskosten met zich mee.
Uiterlijk zeven dagen voor aanvang (van uw partij/boeking) stuurt u ons het (online) bevestigingsformulier toe waarin o.a. het definitieve aantal gasten, eventuele wijzigingen en overige bijzonderheden in één keer doorgeven kunnen worden.
Wij verwerken aanpassingen enkel per mail en/of middels het bevestigingsformulier.
Het is voor zowel u als voor ons wenselijk dat aanpassingen schriftelijk doorgegeven worden.
Tafel opstellingen
In De Raedtskelder hebben wij de volgende tafels staan:
Op de website kunt u op de pagina “Impressie” foto’s van het interieur bekijken.
2-persoons tafels | 6 stuks
4-persoons tafels | 2 stuks
6-persoons tafels | 4 stuks
6- persoon ronde tafel | 1 stuk
7-persoons ronde tafel | 1 stuk
De volgende opstellingen zijn mogelijk met de tafels die wij standaard in De Raedtskelder hebben staan:
– Lange tafel (Maximaal mogelijk tot 32 personen)
De lange tafel creëren wij door de 4- en de 6-persoonstafels aan elkaar te sluiten.
Deze tafels hebben dezelfde afmeting in de breedte waardoor dit een rustig geheel en beeld geeft.
– Restaurant opstelling (Maximaal mogelijk tot 57 personen)
De bovenstaande tafels staan los van elkaar in de ruimte, zoals in een restaurant. Dit geeft een gezellig en informele sfeer.
In totaal kunnen wij met bovenstaand meubilair voor 57 personen zitplaatsen creëren.
Voor grote groepen halen wij het extra meubilair uit onze opslag.
Wij hebben plattegronden van de mogelijke indelingen beschikbaar.
Kinderen t/m 3 jaar oud drinken gratis mee, wenst u de zoetigheid en de snacks/hapjes uit het arrangement ook voor de kleinste gasten uitgeserveerd te hebben laat het ons vooraf weten, dan passen wij de aantallen hierop aan.
Voor kinderen met de leeftijd 4 t/m 13 jaar oud hanteren wij aangepaste tarieven.
Voor aanvang geven wij u 1,5 uur de gelegenheid voor het aanleveren en plaatsen van decoratie en goederen.
De 1,5 uur kunt u ook verlengen tot 2,5 uur voor aanvang. (+ €75,-)
Aangebrachte versieringen, decoraties en goederen dienen op de dag zelf meegenomen te worden.
Voor de decoratie die weggegooid wordt zijn er afvalzakken beschikbaar en een afvalcontainer.
Faciliteiten aanwezig in De Raedtskelder
– Airconditioning
– Geluidsinstallatie enkel geschikt voor het afspelen van achtergrondmuziek
– Lift (te bereiken via de zij-ingang | Afmeting: 80 cm breed, 200cm hoog en 205cm diep
– Mindervalide toilet
– Smart-tv met een afmeting van 55 inch | Uw laptop kunt u via een HDMI-kabel aansluiten
– Wifi
Faciliteiten (Los bij te boeken)
– Beamer
– Flip-over
– Projectiescherm
Bereikbaarheid
Tot 11:00 uur is het mogelijk om zonder ontheffing voor de deur te komen, u dient wel in te rijden vanaf de Visstraat. Om na 11:00 uur voor de deur te kunnen komen met de auto dient er een ontheffing aangevraagd te worden, dit kan via deze link: Ontheffing autoluwe binnenstad – Dordrecht
Groenmarkt 92 Dordrecht is het adres wat kan worden ingetoetst op de navigatie.
Parkeergarages
Voor u en uw gasten is er op 3 minuten loopafstand parkeermogelijkheid in diverse parkeergarages.
Op onze website zijn de parkeergarages aangegeven.
Dit behoort niet tot de mogelijkheden.
Reserveringskosten
Nadat er akkoord is gegeven op de offerte ontvangt u van ons de factuur voor de reserveringskosten. Deze kosten bedragen 750,- Vanaf dat moment houden wij het dagdeel/dagdelen exclusief voor u vast. Op de eindfactuur zullen de reserveringskosten in mindering worden gebracht op het totaalbedrag
Eindfactuur
Deze factuur ontvangt u na het toezenden van het bevestigingsformulier. Wij sturen deze factuur voor aanvang zodat dit meteen als controle dient voor de doorgegeven informatie via het bevestigingsformulier. Wij vragen deze factuur binnen 14 dagen na de factuurdatum te betalen.
Kosten achteraf
Mochten er extra kosten bijkomen op de dag zelf dan factureren wij deze kosten op een nieuwe factuur. Denk hierbij aan bijvoorbeeld consumpties buiten de tijdsduur van het arrangement.
U bent voor een bezichtiging langs geweest in De Raedtskelder.
Aan de hand van deze afspraak ontvangt u uiteraard een offerte op maat.
Wij streven ernaar om deze offerte binnen vijf werkdagen per mail toe te sturen.
Heeft u na vijf werkdagen nog niets ontvangen, neem zeker even contact met ons op.
Misschien is er een foutje gemaakt in het mailadres of is de offerte in de spam-box terecht gekomen.
Op- en afbouwen
– Voor aanvang geven wij 1,5 uur de gelegenheid voor het aanleveren en plaatsen van goederen en het opbouwen van een set.
– Voor het afbouwen houden wij 1 uur aan.
Muzikale entertainment
– Het maximale vloeroppervlak voor entertainment is 2,5 bij 4 meter
– Een aparte stroomgroep | Tweede stroomgroep indien noodzakelijk beschikbaar
– Er is geen krachtstroom aanwezig in De Raedtskelder
– “Kleedruimte” = mindervalide toilet
– De locatie heeft zelf geen lampen, elektronische apparaten en/of snoeren beschikbaar
– Er zijn geen tafels en/of DJ meubilair aanwezig om een set op te bouwen
Meer informatie nodig?
Op het moment dat de boeking geplaatst is ontvangt u van ons het
informatie document voor artiesten en leveranciers waarin nog meer informatie terug te vinden is.